چگونه یک کانال تلگرام خوب درست کنیم؟

چگونه یک کانال تلگرام خوب درست کنیم؟

کانال تلگرام چیست؟

از طریق کانال تلگرام خود می توانید به طور همزمان برای چندین کاربر پیام ارسال کنید. مانند در شبکه های اجتماعی ، کاربران برای دسترسی به محتوای شما که توسط یک یا چند سرپرست منتشر می شود ، باید در کانال شما مشترک شوند.کانال های تلگرام می توانند اهداف مختلفی را دنبال کنند ، از به اشتراک گذاری محتوای مفید تا اجرای استراتژی کسب و کار. همچنین ، می توانید با موفقیت از کانال خود برای ایجاد و بهبود تصویر شرکت خود ، افزایش فروش خود ، کسب سود از تبلیغات ، افزایش وفاداری مشتری و غیره استفاده کنید.برای علاقه مندی مشترکان خود ، باید محتوای منحصر به فردی ایجاد کنید که هم برای مخاطبان هدف شما مفید و سرگرم کننده باشد. این کار سختی است ، بنابراین قبل از تلاش در کانال تلگرامی خود ، مهارت های تولید محتوای خود را واقعاً تخمین بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ممبر فیک و واقعی و خرید ممبر تلگرام به مقاله بهترین سایت برای خرید ممبر تلگرام سر بزنید.

نحوه راه اندازی کانال تلگرام: آموزش گام به گام

کانال های تلگرام به دو نوع تقسیم می شوند: کانال خصوصی فقط برای مشترکان قابل دسترسی است و در جستجوی عمومی نشان داده نمی شود. برای پیوستن به یک کانال خصوصی ، باید پیوندی را از مالک (سرپرست) دریافت کنید. یک کانال خصوصی یک راه حل عالی برای شرکت ها و تیم ها است. همچنین می توانید از این نوع کانال ها برای نوشتن یادداشت های شخصی ، بازتاب ها و … استفاده کنید. اتفاقاً ، هر لحظه می توانید کانال خصوصی خود را عمومی کنید. کانال عمومی برای همه کاربران صرف نظر از مشترک بودن یا نبودن قابل دسترسی است. یک کانال عمومی در نتایج جستجو نمایش داده می شود و آدرس کوتاهی دارد (لینک).در اینجا اطلاعات مفیدتری وجود دارد که باید بدانید:

  1. ورود به کانال شما باید شامل 5-32 نویسه باشد.
  2. نام کانال و بیوگرافی شما نباید بیش از 255 نویسه باشد.
  3. در هر حساب می توانید حداکثر 10 کانال عمومی ایجاد کنید.
  4. تعداد مشترکان نامحدود است.
  5. شما می توانید حداکثر 200 کاربر را از مخاطبین خود دعوت کنید تا به کانال شما بپیوندند.
  6. شما می توانید حداکثر 50 مدیر اضافه کنید.
  7. می توانید حداکثر 20 ربات فعال کنید.

شما می توانید محتوای خود را ظرف 2 روز از انتشار ویرایش کنید.

برای حذف کانالی که بیش از 1000 مشترک دارد ، باید با پشتیبانی کاربر تماس بگیرید.

نحوه ایجاد کانال تلگرام

می توانید از طریق برنامه دسک تاپ یا برنامه موبایل (برای Android و iOS) یک کانال تلگرام راه اندازی کنید: برنامه دسک تاپ: در گوشه بالا سمت چپ ، روی نماد منو (نمادی که دارای سه خط است) کلیک کنید. “ایجاد کانال” را از فهرست کشویی انتخاب کنید. برنامه Android: لیست گپ ها را باز کنید ، روی نماد منو کلیک کنید و “کانال جدید” را انتخاب کنید. برنامه iOS: در برگه “Chats” ، روی نماد پیام جدید در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. “کانال جدید” را انتخاب کنید. برای شروع راه اندازی کانال بهتر است ممبر فیک خریداری کنید تا همه فکر کنند کانال شما عمر زیادی دارد و افراد زیادی طرفدار کانال شما هستند. بهترین راه خرید ممبر فیک تلگرام سفارش آنلاین از سایت ممبر تلگرام است. بیایید چگونگی ایجاد و راه اندازی کانال تلگرام از طریق برنامه دسک تاپ را گام به گام بزرگنمایی کنیم. با کلیک روی نماد منو شروع کنید:

“ایجاد کانال” را انتخاب کنید.

پنجره جدیدی ظاهر خواهد شد. نام کانال و بیوگرافی خود را وارد کنید. (به محدودیت های نویسه در بالا مراجعه کنید.) روی “ایجاد” کلیک کنید. در پنجره بعدی نوع کانال خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید کانال شما عمومی باشد ، باید پیوندی برای آن پیدا کنید. در تصویر زیر ، این “/ مارک مارکتینگ” است. اگر پیوند انتخابی شما در دسترس نیست ، باید گزینه دیگری را پیشنهاد دهید. در پنجره بعدی نوع کانال خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید کانال شما عمومی باشد ، باید پیوندی برای آن پیدا کنید. در تصویر زیر ، این “/ مارک مارکتینگ” است. اگر پیوند انتخابی شما در دسترس نیست ، باید گزینه دیگری را پیشنهاد دهید. انجام شده! اکنون شما صاحب افتخار یک کانال تلگرام هستید. مرحله بعدی راه اندازی و شخصی سازی کانال شماست.

چگونه کانال تلگرام خود را راه اندازی کنیم

در حالی که محتوا و استراتژی های تبلیغاتی شما مطمئناً بر میزان مشترک و نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد ، این تنها موارد مهم نیستند. جنبه بصری کانال شما نیز مهم است. در حقیقت ، طراحی اولین چیزی است که مشترک بالقوه به آن توجه می کند ، حتی اگر ناخودآگاه باشد. عناصر اصلی طراحی کانال تلگرام شما شامل نام ، بیو (توضیح مختصر) و آواتار است. بیوگرافی شما باید باشد: مختصر؛ روشن آموزنده

در حالی که محدودیت نویسه 255 است ، سعی کنید در 200 نویسه قرار بگیرید. به این ترتیب ، کاربران می توانند متن شما را سریع و آسان دریافت کنند. ماهیت کانال خود را فاش کنید و اطلاعات تماس را ارائه دهید. به عنوان مثال ، می توانید یک نام ربات ، پیوند به برنامه های قیمت گذاری خود و غیره اضافه کنید. برای مشاهده بیوگرافی خود ، روی نماد منو کلیک کنید و “مشاهده اطلاعات کانال” را انتخاب کنید. هنگام انتخاب نام مناسب برای کانال تلگرام خود ، از زبان مخاطبان هدف خود استفاده کنید. نام باید اصل کانال شما را در 1-3 کلمه خلاصه کند. اگر قصد دارید مخاطبان تلگرام خود را گسترش دهید ، منطقی است که کلمات کلیدی را در نام خود وارد کنید.

برای ویرایش نام یا بیوگرافی خود ، روی نماد منو کلیک کنید و “مدیریت کانال” را انتخاب کنید.

آواتار شما چهره کانال تلگرام شماست. این تصویر کوچک مسئول ایجاد ارتباط مناسب در ذهن مخاطبان شما است. برای شناخت بهتر برند ، توصیه می کنیم از آرم شرکت خود به عنوان نماد خود استفاده کنید. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، تلگرام از آواتارهای گرد استفاده می کند. لازم نیست تصویر خود را برش دهید. پیام رسان این کار را به صورت خودکار انجام می دهد. شما به سادگی باید یک تصویر مربع 300 پیکسل х 300 پیکسل بارگذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که عناصر اصلی طراحی شما در مرکز قرار گرفته اند.

برای گرفتن آرم برای آواتار تلگرام خود سه روش وجود دارد:

تصویر مناسب را در وب سایت عکاسی سهام پیدا کنید. جوانب مثبت شامل انتخاب زیادی از طرح ها و جستجوی آسان بر اساس موضوع است. از طرف تلنگر ، هرگز نمی توانید مطمئن باشید که تصویر شما توسط شخص دیگری استفاده نمی شود. یک طراح حرفه ای را برای ایجاد آرم برای شرکت یا پروژه خود سفارش دهید. شما یک طراحی منحصر به فرد خواهید داشت که متناسب با شخصیت برند شما مانند یک دستکش است. تنها معامله گر هزینه بالای چنین خدماتی است. از سازنده آرم آنلاین استفاده کنید ، به عنوان مثال لوگاستر نام کانال خود را وارد کنید ، صنعت خود را انتخاب کنید و از ده ها گزینه زیبا انتخاب کنید. برای بارگذاری آرم ، روی نماد منو کلیک کنید و “مدیریت کانال” را انتخاب کنید. در یک پنجره جدید ، نماد دوربین را بزنید. آرم را از دستگاه خود اضافه کنید. ناحیه قابل مشاهده تصویر خود را تنظیم کنید.

نتیجه در مورد تلگرام

تلگرام بستر برجسته ای برای ایجاد ، گسترش و پرورش مخاطبان هدف است. شرکت ها ، مارک ها و کارآفرینان به طور فعال از کانال های تلگرامی خود برای دستیابی به اهداف مختلف ، از توسعه وفاداری مشتری تا بهبود عملکرد فروش استفاده می کنند. تلگرام مجموعه ای قدرتمند برای ایجاد ، مدیریت و ردیابی پست های شما ارائه می دهد. توصیه ما این است که تلگرام را به عنوان وبلاگ سازمانی خود مشاهده کنید. از این پیام رسان برای کشف سبک منحصر به فرد خود ، جلب اعتماد با مخاطبان خود و صیقل دادن مهارت های خود در تولید محتوای اختصاصی استفاده کنید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *